12 June 2007

خلصت من الامتحانات جانى تاااج ربنا يستر

الحمدلله خلصت امتحانات دعواتكم بقى
علشان النتيجه
وبمجرد انتهائى منها
وصلنى التاج ده من الاخ دينامو الاخوان
أنت مين؟
انا ابوزياد الفاتح
واللى ميعرفنيش يبقى مش عايش
واحد من الاخوان اعشق الخلافه الاسلاميه انا طبعا من قنا
يعنى صعيدى اجدع ناس حد معترض
مين اكتر ست شخصيات بتحبهم؟
احب امى وابى طبعا
واحب جدا سيدنا عمر بن الخطاب
واحب الاخوان المسلمين كلهم بدون استثناء
كما انى احب اخ عزيز جدا عندى
وكمان فى ناس غاليه على جدا بس مش ينفع اذكر اسماء
فى حد تانى عايز يتحب هنا؟؟
أنت سعيد؟
ايوه سعيد علشان انا مع الاخوان
وكمان مش سعيد علشان النظام الحاكم وعمايله وكمان علشان الشعب المصرى
اللى راضى بالذل
لو أجتمعت أنت وحسنى مبارك فى غرفة واحدة هتقوله ايه؟
بصراحه كده هاقتله
واخلص البشريه منه ومن اعماله
حد عنده مانع؟؟
لو معاك مليون ونص هتعمل بيهم ايه؟
والله انا نفسى اتجوز بنت حلال كده من الاخوان برضه او مش شرط قوى يعنى بس تكون ملتزمه جدا جدا
وكمان هاعطى الاخوان جزء وهذا من حق دعوتى عليا
مفيش حد عنده عروسه؟؟
بتحب مصر؟
لا مش باحب مصر
باحب اراضى المسلمين كلها
وباكره مصر
علشان شعبها
بتحب البنات؟
مفيش حد بيكرهم
بس انا احب الاخوات الملتزمات طبعا اكتر حب فى الله طبعا
محدش يروح بعيد
مش برضه يتحبوا؟؟
ليه؟
علشان التزامهم طبعا مفيش غير كده
أيه اكتر موقف محرج أتعرضت ليه؟
مواقف كتير
اذكر منها انه واحده كانت زميلتى مدت لى ايدها علشان تسلم وانا مرضتش علشان لا اصافح النساء واحرجت علشان كسفتها شويه بس موقف وعدى
اتصرفت ازاى؟
عادى اتكسف هى شويه وانا احرجت شويه بس تقبلت الموضوع عادى
لانه مفيهوش نقاش خالص ولا ايه رايكم انتم؟؟
أيه الامنية اللى بتدعى ربنا انه يحققها ليك؟
الاولى _ الشهاده فى سبيل الله
التانيه _ الخلافه الاسلاميه
التالته _فتح روما
الرابعه_ عايز اتجوز نفسى اتجوز بس المهر غالى
ياريت العروسه تكون من الاخوان طبعا
وتكون فيها كل الشروط اللى انا عايزها
خفة الدم والجمال وخفة الروح من الاخوان ملتزمه جدا
تعرف فى شغل البيت
تكون بتعرف تعمل بسبوسه
علشان باحبها جدا
وتبعد عن الفول خالص
مشكور اخى دينامو على التاج بتاعك ويارب انجح فيه
ودعواتكم معايا علشان النتيجه بقى وربنا يكرمكم يارب
ويجمعنا فى مستقر رحمته
امرر التاج ل قناويه تعشق اسيوط
حلم الحريه
**************************************
هذا راى الشخصى طبعا
ومش مستعد اغيره مع وجود اسرار كتير مش مستعد اقولها السلام عليكم

8 comments:

أمــانــى said...

ايه الحلاوة دى اهو اول واحد يعنى متابعة
هات شلن بقى حق المواصلات ههههههههههه

مين ده اللى يعترض على الصعيد هنقطع عليهم الميه والكهربة حد معترض
هههههههههههههههههه
ايه ده انا وقعت فى بركة اخوان ولا ايه هههههههه
ربنا يوفقكم ياااااااارب آمــــــــــين وويولى من يصلح يااااارب آمـــــــــين ويكرمك ببنت الحلال
اكلمك الاغنية ولا بلاش
مممممممممممم
ههههههههههههههه
اقولك بلاش علشان الناس هيقولوا صحيح صعايدة هههههههههههههه
ربنا يوفقك ويبقى اعمل انت البسبوسة
تحياتى لحضرتك

ابوزياد الفاتح said...

امانى
ربنا يكرمك يارب
دايما بتعبرينى انت الاول
منوره والله
مين يقدر يعترض على الصعيد وفيه امانى برضه
ليه مكملتيش الاغنيه
انا اعمل البسبوسه برضه؟
اما انا هاتجوز ليه بقى
انا هاتجوز بس علشان البسبوسه مش علشان اى حاجه تانى
لا لا لا
انا اهم حاجه البسبوسه عندى

لو تعرفى بنت حلال كويسه متعلمه بسبوسه وهاعملها اختبارارت طبعا دلينى عليها
مشكوره للزياره

شروق الشواف said...

اجاباتك حلوة

بس نسيت سؤال في النص ....

هل أنت مسلم ...؟

........

بس مينفعش للآسف تقتل حسني مبارك لان للاسف بينطق الشهادتين ...:)

ابوزياد الفاتح said...

شروق الشواف

مشكوره للزياره اختى الكريمه
نورتى المدونه بتاعتى
ثانيا انا ياستى ولله الحمد
مسلم طبعا
الحمدلله
والسبب اولا وراثى
ثانيا عن اقتناع ولله الحمد بعد انضمامى للاخوان المسلمين طبعا
وجزاكم الله خيرا
وكررى الزياره

ياسر مدني ...دينامو الإخوان said...

أنا أول مره أدخل المدونه
بس إن شاء الله متكونشي اخر مره
مدونتك جميله وربنا ينفعك وينفعنا بيها

ياسر مدني ...دينامو الإخوان said...

اه لا وؤاخذه هو انت
معلش التعليق اللي فات ده كنت اقصد بيه مدونه تانيه
بس ده ميمنعشي ان مدونتك جميله بردوا

ابوزياد الفاتح said...

دينامو الاخوان
مشكور للزياره اخى
ياريت تكررها
وشكررا على التاج بتاعك

دعاء علي فؤاد said...

ابوزياد انت فين
انت روحت علي ابوتشت وبعت المدونة ولاايه ياجميل